BDEscolar voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

BDEscolar: Een uitgebreide digitale bron voor Chileense studenten en leraren

BDEscolar is een gratis Android app ontwikkeld door Odilo die toegang biedt tot digitale bronnen voor de onderwijsgemeenschap van Chili. Het is een initiatief van het Ministerie van Onderwijs van Chili om het onderwijswerk te ondersteunen en het leren voor studenten te vergemakkelijken. De app biedt toegang tot een uitgebreide collectie boeken en andere digitale bronnen voor studenten, leraren en ouders.

De app biedt eenvoudige en snelle toegang tot digitale bronnen voor studenten en leraren van gemeentelijke, gesubsidieerde privé-, gedelegeerde administratie- en lokale onderwijsdiensten. Studenten en leraren kunnen toegang krijgen tot de app met hun RUT (Uniek Belastingnummer) zonder dv en wachtwoord CRA123, terwijl ouders en voogden toegang kunnen krijgen met het RUT van hun kinderen zonder dv en wachtwoord CRA123. Met BDEscolar kunnen gebruikers hun toegang tot leesmateriaal uitbreiden en ouders betrekken bij het onderwijsproces van hun kinderen.

Ook beschikbaar voor andere besturingssystemen

Programma is beschikbaar in andere talen

BDEscolar voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 5.1.11

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about BDEscolar

Heeft u geprobeerd BDEscolar? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.